DJEČJI TJEDAN
Dječji tjedan je tradicionalna godišnja akcija posvećena djeci koja se obilježava od 1953. godine. Uvijek se održava u prvom punom tjednu listopada i traje sedam dana. Dječji tjedan je vrijeme naglašavanja važnosti promicanja prava djece te pojačanih akcija i...
DANI KRUHA I ZAHVALNOSTI ZA PLODOVE ZEMLJE
Učenici 3.a i 3.b razreda s velikim su veseljem i trudom, a uz vođenje učiteljica Linde i Branke, te vjeroučiteljice časne sestre Jelene, organizirali svečanu priredbu za Dane kruha i zahvalnosti za plodove zemlje. U toploj i mirisnoj atmosferi školskog atrija, uz...
Europski tjedan programiranja u našoj školi – CodeWeek 2025
U našoj školi već tradicionalno obilježavamo Europski tjedan programiranja – CodeWeek, međunarodnu inicijativu koja promiče kreativnost, logičko razmišljanje i suradnju kroz programiranje i digitalne vještine. Ove godine sudjelovali su učenici razredne i predmetne...
SUDOKU natjecanje
Prošlog petka, 24. listopada 2025. godine, održano je u našoj školi uzbudljivo SUDOKU natjecanje! Učenici su pokazali izuzetnu logiku, strpljenje i vještine rješavanja zagonetki, ispunjavajući stranice testova s nevjerojatnom koncentracijom. U kategoriji BISTRIĆI...
Međunarodni mjesec školskih knjižnica 2025.
Povodom Mjeseca školskih knjižnica, provodeći projekt Čitajmo!, stariji razredi čitali su mlađim razredima ulomke iz najpopularnijih knjiga. Uz prigodne društvene igre, dramatizacije i ilustracije, sve je prošlo veselo uz puno zabave. Kliknite!
Bookmark exchange project 2025.
Tema međunarodne razmjene straničnika 2025. je "Iza police za knjige: AI, knjižnice i budućnost priča". Nakon interpretativnoga čitanja ulomka Eko Eko Hrvoja Hitreca i analize, učenici 2. a učiteljice Anđelke Vugdelije i 2. b učiteljice Ankice Zec, u suradnji sa...
Projekt “Volim more, kamen i Dalmaciju”
U sklopu školskog projekta Volim more, kamen i Dalmaciju, učenici 4.a i 4.b razreda, zajedno s učiteljicama Linom, Dijanom i Veselom, posjetili su Etnografski muzej gdje su razgledali izložbu posvećenu dalmatinskoj tradiciji i kulturnoj baštini. Nakon inspirativnog...












