U svibnju ove godine, naši učitelji iz Škole u bolnici – Božena Škarica, Sanja Tadin i Boris Aračić – sudjelovali su u programu stručnog usavršavanja kroz job shadowing u Norveškoj. Tijekom boravka u norveškoj školi u bolnici, stekli su vrijedna iskustva, upoznali se s inovativnim pristupima te usvojili nove alate, programe i metode rada s učenicima koji se školuju u bolničkim uvjetima.
Po povratku u Hrvatsku, učitelji su odmah primijenili naučeno u radu s učenicima. Jedna od zanimljivijih aktivnosti uključivala je korištenje Google maps alata. Učenici su tražili svoje matične škole, koristili prikaz ulice (Street view) koji je iznimno koristan u nastavi povijesti pri obradi sadržaja kulturne baštine, opisivali školu, pokazivali gdje se nalazi njihova učionica, ulaz, sportska dvorana te gdje najradije provode vrijeme tijekom velikog odmora. Zatim su računali udaljenost između svoje škole i Škole u bolnici, istraživali najbrži način dolaska, postojanje cestarina te koliko bi im vremena trebalo ako bi išli pješice.
Osim toga, učitelji su zajedno s učenicima izrađivali kartice za ponavljanje nastavnih sadržaja iz povijesti i matematike. Ovaj način učenja pokazao se iznimno uspješnim – učenici su ga prihvatili s oduševljenjem, ističući kako im pomaže u boljem razumijevanju i usvajanju gradiva, osobito u individualnom radu jedan na jedan.
Naš učenik Luka, koji je cijelu školsku godinu proveo s nama u Školi u bolnici, imao je priliku isprobati sve nove metode rada. Prema njegovim riječima, upravo su mu te metode pomogle da lakše savlada nastavne sadržaje i pripremi se za nastavak školovanja. Primjena kreativnih likovnih radionica u kojima je sudjelovao Luka te njegovo uključivanje u projekt izrade slikovnice još su jednom potvrdili koliko je inkluzivno volontiranje važno za jačanje samopouzdanja i osjećaja da doprinosi zajednici.
Ove inovativne metode nastave nastavit će se koristiti i dalje jer su se pokazale iznimno učinkovitima u radu s učenicima u bolničkom okruženju. Veselimo se novim prilikama za učenje i razmjenu znanja koje će dodatno obogatiti naš rad i iskustvo naših učenika.














