Datum objave: 29. svibnja 2024.
Kategorija: Knjižnica | Naslovnica

Međunarodni projekt Čitanje ne poznaje granice / Branje ne pozna meja 2023. / 2024.

Mala skupina učenica 6. b sudjelovale su međunarodnom projektu Čitanje ne poznaje granice / Branje ne pozna meja u školskoj godini 2023. /2024. Mentorice na školskoj razini su bile učiteljica hrvatskoga jezika Julija Prančević i knjižničarka Ana Livajić.

Cilj projekta je promicanje i čitanje naglas, razvoj različitih vrsta pismenosti, upoznavanje djela slovenske književnosti, znamenitosti i kulture, razvoj kritičkoga mišljenja, ovladavanje istraživačkoga rada i  unaprjeđivanje javnoga nastupa.

Upoznali smo školu partnera Osnovnu šolu Prestranek kao i njen geografski i povijesni položaj i čitali naglas te obrađivali knjige Dese Muck Mjesečeva kći i Lažljiva Suzi. Oslikavali smo majice, zabavili se uz predložak Wanted u digitalnom alatu Canvi, snimali videja uz debatu Laž (ne)spašava i otkrivali svoje Najnepametnije laži. 

Padlet: https://marjan.padlet.org/analivajic1/itanje-ne-poznaje-granice-branje-ne-pozna-meja-2023-2024-89ma1kqqqy1negzq 

Pročitajte još

Večer matematike 2025.

Večer matematike 2025.

U našoj školi održana je „Večer matematike“, događaj koji je okupio učenike i nastavnike u zabavnim i edukativnim matematičkim aktivnostima. Kroz razne igre, logičke zadatke i timski rad, pokazali smo da matematika može biti zanimljiva, poticajna i vrlo kreativna....

Školski medni dan

Školski medni dan

U ponedjeljak, 8. prosinca 2025. godine u našoj školi je obilježen Školski medni dan.Program se provodi od 2018. godine u prvim razredima osnovnih škola u Republici Hrvatskoj.Cilj programa je promocija meda lokalnih proizvođača, povećanje unosa meda u prehranu...

1.a i 1.b u Etnografskom muzeju

1.a i 1.b u Etnografskom muzeju

Učenici 1.a i 1.b razreda su sa svojim učiteljicama Jelenom i Danijelom posjetili Etnografski muzej u Splitu. Kroz edukativni program muzeja upoznali su stalni postav muzeja gdje im je muzejska pedagoginja, na njima prilagođen način nastojala prenijeti znanje o...

Skip to content