Datum objave: 20. svibnja 2025.
Kategorija: Naslovnica

Blago našeg Marjana

Dana 12. 5. 2025. učenici 4. a i 4. b razreda sa svojim učiteljicama Jelenom i Danijelom u suradnji s Javnom ustanovom za upravljanje Park-šumom, sudjelovali su u projektu Grada Splita „Blago našeg Marjana“. Projekt se provodi već duži niz godina. Na Prvoj vidilici dočekala nas je vodička, koja nas je kroz zanimljivu priču upoznala s poviješću Park šume Marjan. Nakon upoznavanja povijesti naše Park šume krenuli smo u obilazak Židovskog groblja. Učenici su sa zanimanjem slušali priče o starim Židovima i njihovom posljednjem počivalištu. Nakon posjeta Židovskom groblju, krenuli smo put crkvice sv. Nikole. U toj šetnji učenici su se upoznali s biljkama koje su najčešće na Marjanu. Vidjeli su borove, čemprese, masline, oponciju, lovor, rogač, agave… Nakon upoznavanja osnovnih činjenica o crkvici popeli su se do Dječjeg grada gdje je slijedila igra. 

Iako naši učenici stanuju blizu pluća našeg grada i svoje slobodno vrijeme često provode na tom predivnom mjestu, danas su ipak naučili i nešto novo o Park šumi Marjan.

Pročitajte još

Večer matematike 2025.

Večer matematike 2025.

U našoj školi održana je „Večer matematike“, događaj koji je okupio učenike i nastavnike u zabavnim i edukativnim matematičkim aktivnostima. Kroz razne igre, logičke zadatke i timski rad, pokazali smo da matematika može biti zanimljiva, poticajna i vrlo kreativna....

Školski medni dan

Školski medni dan

U ponedjeljak, 8. prosinca 2025. godine u našoj školi je obilježen Školski medni dan.Program se provodi od 2018. godine u prvim razredima osnovnih škola u Republici Hrvatskoj.Cilj programa je promocija meda lokalnih proizvođača, povećanje unosa meda u prehranu...

1.a i 1.b u Etnografskom muzeju

1.a i 1.b u Etnografskom muzeju

Učenici 1.a i 1.b razreda su sa svojim učiteljicama Jelenom i Danijelom posjetili Etnografski muzej u Splitu. Kroz edukativni program muzeja upoznali su stalni postav muzeja gdje im je muzejska pedagoginja, na njima prilagođen način nastojala prenijeti znanje o...

Skip to content