preskoči na sadržaj
Vijesti

100. dan škole

U petak, 19. veljače 2021. godine, učenici razredne nastave obilježili su 100. dan škole.

Dan je isplaniran na način da učenici kroz vođenu igru i primjerene aktivnosti ostvaruju odgojno-obrazovne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.

Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika i bilježnica.

Pod opširnije detaljnije pročitajte što je svaki razred radio, a kako je to izgledalo pogledajte:

 


Učenici 1.a s učiteljicom Anđelkom Vugdelijom su ponosno proslavili svojih prvih 100 dana školovanja brojnim međupredmetnim aktivnostima u kojima se krio broj 100. Dan su započeli himnom projekta Stoti dan škole i oslikavanjem slavljeničkih kruna. Zatim su u srca upisivali 100 lijepih riječi koje su naučili u školi, tražili riječ sto u napisanim riječima (naučili su i neke nove riječi), napravili plakat sa 100 najljepših trenutaka, naučili kako se piše broj 100, bojili bojanku sa zadacima zbrajanja i oduzimanja, mjerili koliko puta mogu čučnuti, pljesnuti i skočiti u sto sekundi , likovno izražavali i razmišljali kakvi bi to oni bili sa 100 godina. Ostatak ovog zanimljivog dana su proveli u fotografiranju iza prigodnog okvira kojeg su sami izradili. Baš su uživali!

Učenici 1.b s učiteljicom Ankicom Zec su veselo proslavili svojih 100 prvih školskih dana. Napravili su 100 koraka i stepenica, mjerili koliko riječi/rečenica mogu pročitati u 100 sekundi, naizmjence trčali i hodali 100 sekundi, sastavili RECEPT ZA STO/TU. Prisjećali  se i svih lijepih trenutaka u ovih 100 dana zajedničkog druženja, iste ilustrirali te prikazali u prigodnoj formaciji broja 100. Poigrali se na temu OD PRVAŠA DO STOGODIŠNJAKA. I naravno, dobili zasluženu DIPLOMICU

Učenici 2.a i 2.b s učiteljicama Lindom Perutović i Brankom Radetić Čaljkušić su obilježili 100. dan škole provodeći različite aktivnosti. Zbrajali su i oduzimali brojeve do 100, a zatim oslikavali novčanice od 100kn. Vrijedno su prikupljali riječi zavičajnog govora i pronalazili njihovo značenje te izradili zavičajni rječnik Sto besida 100. dana. Učili su o zdravoj prehrani izrađujući plakat 100 zdravih i nezdravih namirnica. Nakon trčanja na 100m i uspoređivanja duljina od 100 koraka, dan su završili simboličnim fotografiranjem na školskom dvorištu.

Učenici 3.a  s učiteljicom Dianom Benzon su uspoređivali školu sa 100 pojmova koje su učenici sami smislili  (bilo je tu škola kao kuća puna cike i smijeha, škola kao zgrada u kojoj se rađaju prijateljstva, škola kao šarena duga ispod koje rastu djeca...). Uz pjesmu su se vratili u daleku prošlost te slušali skladbu „Moje najdraže stvari” iz filma „Moje pjesme moji snovi” te su razgovarali o najdražim stvarima i nabrojili 100 najdražih stvari, 100 sjećanja u/iz škole.

Učenici 3.b s učiteljicom Veselom Višić su razigrano i veselo proslavili 100. dan škole. Kroz kroskurikularno učenje su obilježili svoju „stoticu“ maleni zadrugari izričući  svoja dobra djela i ponavljajući glagole, prisjećajući se sto sretnih trenutaka i upisujući u njih opisne pridjeve koji ih pobliže opisuju, u svoju vremensku kapsulu su pospremili svojih 100 posebnih predmeta za buduće učenike , zapisali 100 imenica i ponovili prošlo, sadašnje i buduće vrijeme, ponovili stotice u zabavnim matematičkim zadatcima. Posebno im je značilo i 100 pokreta iz brain gym vježbica. Smijeha i lijepih riječi je bilo i preko 100 minuta među dobrim dušama bekavaca.

Učenici 4.a s učiteljicom Ljubicom Pehar su kroz razne aktivnosti obilježili 100. Dan škole. Na INI - likovnoj radionici izradili su krune kojima smo svima objavili da su sada sto dana pametniji. (pripremili u četvrtak). Prigodnom čestitkom svima su čestitali 100. dan škole. Na HJ najprije su tražili 100 lijepih riječi koje trebamo koristiti jer LIJEPA RIJEČ I NAJTVRĐA VRATA OTVARA, a jako su nam potrebne. Zatim su čitali pjesmu 100 dana škole. Napravili su 100 koraka i 100 stepenica. Tražili su 100 riječi koje u sebi sadrže riječ STO i uspjeli su šutjeti čak 100 sekundi. Na stu TZK-a napravili su 10 puta po deset vježbi koje pomažu pri učenju. Na PID-u putovali su zemljovidom domovine i pronašli 100 naseljenih mjesta. Iz zaborava su izvukli 100 starih splitskih riči.

Učenici 4.b s učiteljicom Danijelom Ohnjec 100. dan škole su obilježili uz zabavu i igru, ali su naučili i nešto novo. Zapisivali su riječi koje u sebi sadrže STO i tako upoznali i neke nove riječi. Samostalno su smišljali zadatke pisanog oduzimanja četveroznamenkastih i troznamenkastih brojeve s rezultatom STO, pisanog zbrajanja dvoznamenkastih brojeva s rezultatom STO te zadatke s više računskih radnji s rezultatom STO. Na satu LK (u srijedu) izrađivali su krunu za 100. dan škole te su je u petak ponosno nosili jer su taj dan bili kraljevi i kraljice tog posebnog dana. Za Fitness 100. dana škole odrađivali su razne vježbe – 10 vježbi po 10 ponavljanja; 100 puta preskakivali kratku vijaču. Bili su i superjunaci s magičnim brojem 100 te su zapisivali što sve mogu, ali i ne mogu kao superjunaci. Kućama su otišli sretni i zadovoljni s diplomama u ručicama.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Boris Aračić   datum: 22. 2. 2021.

Virtu@lna stručna služba


Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


e-Dnevnik

Upute za razrednike:

e-Dnevnik za razrednike

 

Upute za nastavnike:

e-Dnevnik za nastavnike


Kurikulum


Primanja učitelja


 


VIDEO

PROTIV NASILJA JA DIŽEM GLAS

IGROKAZ-PRIČA IZ SUSJEDSTVA

UNICEF


Anketa
Koje polugodište unutar školske godine vam je draže?




Korisni linkovi

 





preskoči na navigaciju